Ettermarkedsansvarlig – Nye Boliger, Oslo

Nye Boliger har økt fokus på fasen etter overlevering av bolig til kunden, og ønsker å styrke avdelingen på ettermarked. Har du lyst å bidra til kundetilfredsheten som vår nye ettermarkedsansvarlige?

Om stillingen

Du vil ha ansvar for reklamasjonsoppfølging etter gjennomført overtakelsesforretning og fram til utløpet av garantitid. I garantiperioden er du kontaktpunktet mot mellom entreprenør og boligkjøper. Du vil ha ansvar for organisering, gjennomføring og oppfølging av 1-års befaring i den enkelte leilighet og fellesarealer, samt å behandle reklamasjonskrav fra kunder. Kort sagt skal du sørge for at boligkjøper føler seg godt ivaretatt i reklamasjonsprosessen.

Om deg

Vi søker deg som erfaring fra boligbransjen; enten fra byggherre, entreprenør, takstmann eller lignende. Du må gjerne ha høyere utdannelse på teknisk fagskole eller høyskolenivå innen bygg- og/eller tekniske fag. (relevant erfaring kan veie opp for manglende utdannelse). Det viktigste er at du har god byggeteknisk forståelse og kjennskap til gjeldende lover og forskrifter.

Som person er du tydelig i kommunikasjonen, du kan snakke med alle typer folk og er pedagogisk anlagt. Du er strukturert i din arbeidsform og trives med å håndtere mange baller i luften. Du klarer å håndtere konflikter og er løsningsorientert både mot kunder og entreprenør. Du er proaktiv, energisk og positiv, og har et utpreget kundefokus i ditt arbeid.

Om Usbl

Usbl har 290 ansatte som har som mål å skape den beste kunde- og boligopplevelsen, og setter verdier som åpen, modig og ansvarlig høyt. Vi har økt satsning både mot privatpersoner, utbyggere og mot borettslag og sameier, og har vekstambisjoner i årene som kommer. Dette gjør Usbl til et spennende og utfordrende sted å jobbe i tiden fremover.

Har du lyst til å være med på laget vårt, gleder vi oss til å høre fra deg!

For nærmere opplysninger om stillingen

Kontakt Marianne Hagen på telefon 413 23 654.

Søknad og CV sendes til anne.marit.stedje@usbl.no.