Problemer med innlogging i app!

Enkelte av våre medlemmer opplever for øyeblikket problemer med innlogging i medlemsappen. Våre teknikere er på saken. Trenger du bekreftelse på ditt medlemskap, send oss en e-post på usbl@usbl.no.

Usbl vet virkelig hva de driver med
Med Usbl som partner får boligutvikler Håkon Arnstorp tid til å fokusere på det som er viktig.
TEKST MARTIN BERGERSEN/SEMPRO FOTO CF-WESENBERG

– Vi er en liten organisasjon med få ansatte, og vi trenger en solid samarbeidspartner. Boligutvikler Håkon Arnstorp, daglig leder i Pilares Eiendom, er en travel mann. På plakaten akkurat nå: 35 leiligheter i Asker, 22 leiligheter i Drammen og 14 eneboliger i Lier. Felles for dem alle? Usbl er med allerede før innflytting.

– Nå er vi i kontakt om seksjonering, og har lagt en plan opp mot forretningsførselen, sier Håkon.
– Vi har overlevert to prosjekter med Usbl hittil, og vi kommer til å bruke dem videre på fremtidige ting.
– Hvorfor det?
– Fordi de fungerer bra. Usbl er selvgående og ordner ting på egen hånd uten at vi må svare på masse spørsmål, og de har systemer som gjør at man ikke må finne opp kruttet på nytt. Å gjøre det hadde krevd mye av oss. Måten de jobber på gjør at vi frigir mye kapasitet til det vi kan og skal drive med, sier Arnstorp.
– Ville du anbefalt dem til andre boligutviklere?
– Absolutt.


Du merker forskjellen på en aktør som har gjort dette én gang og en som har gjort det hundre og femti ganger. Håkon Arnstorp, daglig leder Pilares Eiendom.

Før innflytting pleier Pilares Eiendom å arrangere et sameiermøte hvor alle nye beboere møtes, hvor et nytt styre settes og vedtekter gjennomgås.
– Når Usbl gjennomfører de møtene opplever jeg at de er veldig profesjonelle og flinke. De vet virkelig hva de driver med, forklarer Håkon.
– Hvordan ser man det?
– Du merker forskjellen på en aktør som har gjort dette én gang og en som har gjort det hundre og femti ganger. Hvordan de styrer møtet, hvordan de besvarer spørsmål fra brukerne og hvordan de er forberedt. Usbl har kontroll, og grunnlaget for møtet er veldig lett forståelig og gjennomarbeidet, sier han.

Når overleveringen er overstått og driften er i gang pleier han å anbefale sameiene å bruke Usbl både som forretningsfører og til andre driftstjenester. Den biten vurderer Håkon etter en annen målestokk:
Stillheten.
– Vi har hørt lite i ettertid. Det er ofte et tegn på at ting går bra.
– Det er mest når noe er galt at folk sier ifra?
– Dessverre. Det er for lite skryt her i verden, smiler Håkon.