Kundekonsulent for nye lag – Oslo

Vi leter etter deg som vil være med på å gi våre nye kunder en god kundeopplevelse og sørge for en knirkefri overgang til Usbl’s systemer.

Om stillingen

Vi opplever kundevekst på alle kontorer, og forventer at antallet nye kunder øker også framover. Dette setter krav til at vi klarer å ta imot våre nye kunder på en profesjonell og effektiv måte. Du vil få selvstendig ansvar for å innpostere nye kunder for Oslo, Lørenskog og Follo-området. I tillegg vil du få andre administrative oppgaver for forvaltningsområdet ved behov. Du vil være en del av teamet «Nye lag» i Oslo og ha ansvar for at prosessen rundt nye kunder fungerer godt.

Om deg

Vi søker deg som kjenner Hårfagre godt da dette blir ditt viktigste arbeidsverktøy. Det er viktig at du kjenner Hårfagre godt nok til å kunne jobbe selvstendig med å løse utfordringer i systemet og se konsekvenser av ulike løsninger. Som person er du løsningsorientert, selvstendig, nøyaktig og strukturert. Du er god på å strukturere opp gode arbeidsprosesser og du trives med å finne løsninger på ulike problemstillinger. Du har stor arbeidskapasitet og klarer å håndtere til tider stort arbeidspress. Du er serviceinnstilt, setter kunden først, og ønsker å bidra til at Usbl framstår som en profesjonell aktør i markedet.

Om Usbl

Usbl har 260 ansatte som har som mål å skape den beste kunde- og boligopplevelsen, og som setter verdier som service, engasjement, nærhet og kunnskap høyt. Innen forretningsførsel i Oslo er vi 42 personer som arbeider med regnskap, rådgivning, forsikring og lønn. I tillegg har vi flinke og hyggelige kollegaer på 10 andre kontorer på østlandsområdet. Dette gjør Usbl til et spennende og morsomt sted å jobbe.
Har du lyst til å være med på laget vårt, gleder vi oss til å høre fra deg!

For nærmere opplysninger om stillingen: Søk på stillingen

Kontakt teamleder nye kunder Cathrine Karlsen på telefon 416 23 700.

Søknad og CV sendes til anne.marit.stedje@usbl.no