Rådgivning
Bistand utover generell rådgivning inkludert i kundeavtalen, møteledelse eller møtedeltagelse.
Generell rådgivning
Enklere generell rådgivning er inkludert i kundeavtale Standard forretningsførsel. Ved bistand utover dette, vil det faktureres etter medgått tid.
Eksempler på dette kan være å yte hjelp til endring av vedtekter og husordensregler, utarbeidelse av søknader, skriftlige utredninger, spesifisering av andeler i eget eie, støtte/rådgivning ved større utbygginger, salg av fellesareal, arbeid med ekstraordinær generalforsamling/årsmøte, opprettelse av ny andel, utarbeide og redigere saker i årsmeldingen og liknende.
Kr 1 160,- per time medgått tid.
Møteledelse eller møtedeltakelse
Møteledelse eller deltakelse på styremøter, beboermøter, ekstraordinære årsmøter eller andre møter.
Møteledelse eller deltakelse på ordinære årsmøter er inkludert i kundeavtale forretningsførsel.
Kr 1 160,- per time i normal kontortid
Kr 1 750,- etter normal kontortid.
Kostnader forbundet med reise til og fra møter faktureres i tillegg.